Istället för att rädda livet på svältande barn i Afrika, valde Sida att satsa pengar på den här reklamfilmen. Det var det värt. Pepp pepp!

Istället för att slösa bort biståndspengar på att rädda liven på svältande barn i tredje världen, så valde Sida att istället lägga Sveriges biståndspengar på något betydligt viktigare: en reklamfilm för att uppfostra svenskarna i radikalt vänstertänkande, kulturrelativism och feminism!

Ja Sida använder numer biståndspengar till att finansiera den fina identitetspolitiska vänsterorganisationen IM, som i sin tur producerar reklamfilmer för att förklara för människor i Sverige att radikal vänsterpolitik, kulturrelativism och feminism är jättebra! Så här:

Jättepeppigt och jättebra! Svenska biståndspengar har aldrig använts bättre.

Hur många svältande barn skulle ha kunnat räddas med de pengar som Sida istället använt för att finansiera IMs vänsterfeministiska uppfostran av svenska folket? 5, 10, 20, 50, 100, 500? Vem vet? Det som är säkert är att Sida gjorde helt rätt i att prioritera bort deras liv till förmån för politisk indoktrinering av Sveriges befolkning, som ju helt enkelt inte är tillräckligt vänsterfeministisk! ❤

poor-african-boy

Istället för att hjälpa fattiga barn som den här pojken, så använder Sida biståndspengar till att producera radikal vänsterpolitisk reklam för kulturrelativism och feminism. Härligt va? Pepp pepp!

Den ansvariga hjärnan bakom denna kloka och modiga prioritering av vad Sida låter svenska biståndspengar användas till, är .

Det är bara såååå fint och rörande att Sida inte drar sig för att offra fattiga barns liv, för att istället delta i den viktiga kampen för radikal vänsterideologi och feminism i Sverige! Underbart! Det är vad jag kallar en brinnande solidaritet för vår vänsterfeministiska kamp! Och vilken värdegrund! 

Så Jämställdhetsfeministern vill riktiga ett stort tack och en peppig kram till Sidas kloka generaldirektör Charlotte Petri Gornitzka!

charlotte-petri-gornitzka-satsar-pa-radikal-vansterpropaganda-istallet-for-att-radda-liv

Charlotte Petri Gornitzka, generaldirektör för Sida, som använder biståndspengar till radikal vänsterreklam istället för att hjälpa svältande barn i Afrika.

 

Advertisements

Tagged: , , , , , , , , , ,

6 thoughts on “Istället för att rädda livet på svältande barn i Afrika, valde Sida att satsa pengar på den här reklamfilmen. Det var det värt. Pepp pepp!

  1. Fatta! September 21, 2016 at 6:59 pm Reply

    Har du sett det alldeles underbart korrekta “FATTA”-halsbandet på tjejen i den nya Comviq-reklamen där hon nu äntligen skall bryta den patriarkala dominansen bestående av polisen och butiksägare n (även om även han är korrekt nog)? En blir alldeles varm
    Inombords.

  2. Fatta September 21, 2016 at 7:08 pm Reply
    • Jämställdhetsfeministern September 22, 2016 at 7:56 am Reply

      Ja det är underbart! Viktigt att Sveriges skolbarn indoktrineras i den rätta ideologin på ett tidit stadium.

  3. starman2016 September 21, 2016 at 7:48 pm Reply

    Jämställdhet är en social konstruktion.

  4. […] Istället för att hjälpa svältande barn i tredje världen lade Sida pengar på att sprida F!-ideo…. Äntligen! […]

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: